woensdag 12 december 2007

Sfeer Maken


Gelijk met het boek Crafting Christmas Gifts heb ik voor het gemak ook nog even de boeken Sfeer Maken (nederlandse vertaling van Tildas Hus) en Crafting Springtime Gifts meebesteld.

Vanmiddag plofte de eerste al op de deurmat!
Ik heb het bad vol laten lopen en heb me heerlijk uitgebreid lopen te vergapen aan al dat moois wat je daaruit kunt maken... mijn hartje ging nog sneller kloppen toen ik ontdekte dat je veel gewoon lekker met de hand kunt maken, bij uitstek ideaal voor een uitbuikende 38 weken zwangere mama die haar naaimachine alleen nog een beetje kan aaien op het moment! Dilemma, waar begin je mee bij het zien van al dat moois?

Ik kan haast niet wachten tot de andere 2 boeken aan het eind van de week in de bus gaan ploffen! Hoewel... daarmee wordt het dilemma alleen maar groter natuurlijk! Snel aan de slag morgen.

Geen opmerkingen: