donderdag 20 december 2007

19 december 2007: Ivan Benjamin geboren














Hier is hij dan, op 19 december om 03:25 uur geboren: onze zoon Ivan Benjamin 3680 gram zwaar en 50 cm lang. Het nieuwe record is 39 weken + 1 dag!

De geboorte ging razendsnel, om 02:15 uur na 2 uren in de regelmatige weeën gehangen te hebben, toch maar weer even het ziekenhuis gebeld om te overleggen. 15 minuten later braken spontaan de vliezen, op het moment dat ik me in de kleren hees. Bij het ziekenhuis aangekomen heeft papa mij vol in de weeën snel in de rolstoel naar de verloskamers gebracht en op het moment dat hij de auto bij de hoofdingang weg ging zetten ging ik al vol in de persweeën. De verpleegkundige kon hem nog maar net op tijd tegemoet rennen om hem op te laten schieten, omdat ik al bijna bevallen was! Gelukkig was hij net op tijd terug. 55 minuten na het breken van de vliezen thuis is na een spannende auto- en rolstoelrit Ivan geboren. Blakend gezond, nieuwsgierig rondkijkend, met op zijn rapport 2 tienen.
Met zijn mama gaat het iets minder, zij heeft bij de supersnelle bevalling 800 ml bloed verloren en is dus redelijk van de wereld. Hopelijk ben ik er gauw weer bovenop!

7 opmerkingen:

Lilian zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met de kleine (grote;-)) jongen!!!
groetjes van Lilian (Sancho)

Joozz zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Geniet van elkaar en Saskia, veel rust toegewenst zodat je snel weer fit genoeg bent om van je mannetje te genieten.
Groetjes, Josette

Willie zei

Heel heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje....Gauw opknappen en genieten!!!

Ruby zei

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
Ik hoop dat je snel opknapt.

Geniet van deze extra speciale feestdagen!

Tarry Singh zei

Congrats!!!!

Tarry

Mirella zei

jaaaa....een gezonde zoon, Geweldig!!!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, wat een mooie kerel zeg!!!

hele fijne feestdagen gewenst met je gezinnetje!!!

liefs Mirella

Inge zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet maar lekker van hem en elkaar. Fijne kerst gewenst...

Inge (Sancho)