woensdag 12 december 2007

Tilda Kerstboom?

Tot grote vreugde van onze kleine kabouters hebben we gisteren onze kerstboom versierd... Daar onze kleine Luna vorig jaar rond deze tijd zichzelf net op kon trekken en haar eerste stapjes deed, heb ik mij destijds lekker uitgeleefd op een kids proof kerstboom en voor het eerst sinds jaren weer een boom nieuwe stijl gemaakt.

Gek hoe snel je zoiets weer kwijt bent, want terwijl ik gisteren door de dozen met ballen en andere frutsels rommelde, viel mijn oog op een zo op het eerste gezicht niet identificeerbare tas. Bij het openen herinnerde ik mij blij verrast inderdaad ineens de leuke stoffen en vilten frutsels die ik vorig jaar had ingeslagen.

Nu een jaar later bladerend door mijn nieuwe boek aanwinst van Tilda, kijk ik net eens op naar de kerstboom. Verrek, het heeft wel een beetje weg van Tilda bedenk ik mij ineens. De foto's zijn misschien niet zo heel erg duidelijk, maar het geeft wel een beetje de sfeer weer. En ik voel mij ineens helemaal Tilda!

Geen opmerkingen: